31 Ekim 2009 Cumartesi

Biraz bizden...

Biliyorum ki kah oradan, kah buradan bahsedeceğim.
Aklın karışacak. Kendimi dinlerken benim de aklım karışıyor çünkü.

O yüzden kısaca anlatayım şimdi..
Henüz yolun başındayken...

Ebru ben.
Uğruna dünyayı ters yüz ettiği Kadir'in sevgilisi...
Çok yakışıklı bir oğlum var; eşimin en güzel hediyesi..
Ve bir kız da ben doğurdum tarih 06.06.06 iken; tam bir cin cadısı!

Vıcık vıcık annelik, mucuk mucuk evlilik yazıları bekleme benden.
Öyle yaşamıyorum.
Öyle yaşamamak için sonsuz bir çaba sarfediyorum hatta.
Dünyaya evlenmek, çocuk doğurmak için gelen kadından ziyade öyleymiş gibi yapan kadından nefret ediyorum çünkü ben.

Biz, hikayesi bambaşka dört kişi...
Ebru,
Kadir,
Gökhan ve Dila...

Mükemmelmiş gibi davranan herkese inat,
Aynı çatı altında,
Aynı isim altında,
Ama gülüşerek,
Ama küsüşerek,
Had safhada gürültülü bir hayatı yaşıyoruz.

Diyelim ki buraya yazmak seni de davet etmek olsun hayatımıza..

Gel içeri ne duruyorsun?



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails