29 Ekim 2009 Perşembe

içmiyorsam sebebi çok!


Ben sigaradan kurtuldum!

Darısı senin de başına o kahvenin yanında sigaran da varsa eğer. İnan tüm kalbimle diledim bunu senin için...

Biliyor musun; sigarayı bırakmak, bırakamamaktan korkmaktan daha kolay. İnan daha kolay. İste yeter demeyeceğim elbette. Kendi hikayemi anlatacağım. Belki seni harekete geçirecek bir şeyler saklıdır içinde...

Bir zorunlulukla başladı her şey.
Eşim kurtulmak zorunda olandı, bense eşlik etmek zorunda kalan...
Hani yuvayı yapan dişi kuş işte..
Ben oldum bu hikayede.
Sigaradan kurtulan dişi kuş oldum ben.
Mutlu oldum ben...

Doktor dedi ki;
Çocuklar kendinize gelin! Artık kanser hastaları ölmüyor neredeyse, damar hastaları ölüyor ansızın ve çoğunlukta. Vücudunuzla dalga geçiyorsunuz, damarlarınızın ulaştığı tüm organlarınızla dalga geçiyorsunuz! Bırakın şu sigarayı...

Tamam dedik, son 10 gün!

Oysa biliyor musun ben çok severdim sigara içmeyi. Her gece terk etmek için kendime neler söylediğim ama sabah uyanınca ilk fırsatta kollarına koştuğum sevgili gibiydi sigara. İzlemem ama izlemiş kadar biliyorum; o Behlül'dü ben Bihter.. Öyle diyeyim :)

Son 10 günde çok az içtim vücudumu yoksunlukla tanıştırmak için.
Ve kaybına, yokluğuna alışamadığım dostlarımı düşündüm..
Onların yokluğuna ben alıştıysam...
Ses gelmeyen yere gittiklerinden beri bir kez duymadıysam seslerini, tek bir kez görmediysem yüzlerini...
Bir anne evladını bir daha asla göremeyerek yaşayabiliyorsa..
Yaşamak ve alışmak zorunda kalıyorsa..
Ben neye dayanamıyorum dedim.
Kızdım kendime!
Ve kurtuldum sigaradan.

Ne mi oldu?

3. saat mis gibi koktuğumu,
3. sabah hop diye kalktığımı fark ettim...
Ve cildimin pırıl pırıl parladığını. kafamın rahatladığını...
İçimi bilemem. Onu doktorlar anlatsın.

O sevgiliye dönmemek tek dileğim.

Pankart açarız ihtimalinde bile;

Ex'ten next olmaz diye :)

2 yorum:

cimen31 dedi ki...

tebrik ediyorum ve seni cok iyi anlıyorum yenilmemek istiyorum senin gibi devam ediyoruz

Ebru dedi ki...

:)

asıl ben bu konudaki desteğin için çok teşekkür ederim sana. motivasyonumu hep zirvede tutuyorsun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails