30 Aralık 2009 Çarşamba

Alışveriş Bize Gelsin mi?

Çoğunuz evet dedi biliyorum. Alışverişten nefret eden ben bile dedim çünkü..

Blog dünyasına bir şekilde bulaşmış olan kişiler şu anahtarlığı bilir değil mi?





Bu nihaleye de gülmüşüzdür muhtemelen..



Bu balıkla duş almak istemişizdir..
Hadi çoğaltmayayım; ben istedim :)





Şık detaylara vurulmuşuzdur..




Plaza çocuğuysak masaya sevimli bir şeyler koyup gerçek hayata dokunmuşuzdur..






Sadece kalbimizi değil bazen ayaklarımızı da sevimli bir şeyle ısıtmak istemişizdir.
Kahrolsun regl sancısı :)











Yeniden çocuk olsam ya derken,





Yeni oyuncaklarla da mutlu olmuşuzdur :)






Hadi ben daha fazla anlatmayayım.

Aradığın her şey burada var nasıl olsa..

















Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails