11 Kasım 2009 Çarşamba

annem..

Yok yok..
Ayağının altında cennet var,
Benim annem, melek annem falan demicem.
Anne deyince onlar default olarak geliyor zaten.

Bilen bilir; benim annem şaka gibi.
Ayağının altında ne var bilemem ama,O yanımızdayken güleceğiz diye bizim ayağımızın altında bir şey kalmıyor çok şükür!

Mesela mı?
Al sana mesela o zaman:

Anne günlerdir sol tarafında batan bir ağrıyla mücadele etmekte ama bir sebeple doktora gitmemektedir. Geceleri sancıya dayanamayıp kliniğe giden anne en sonunda doktora gider ve spor yaparken oradaki kasın zedelendiğini, ezildiğini öğrenir. Bu arada baba da anneye, "ya yok senin bişeyin, kas ezilmesi o" deyip durmuş ama kimse tarafından kaale alınmamıştır. Doktor dönüşü msn'de yazışıyoruz:

- Ne dedi anne doktor?
- Ultrasonlar temiz çıktı yavrum. Kas ezilmesiymiş vs...
- Aman annem bişeyin olmasın da.
.
.
.
- Anneeee, bak babama sakın söyleme tamam mı kas ezilmesi olduğunu.
- Neden söylemeyeyim? Eziğim ben eziiiiiiiik!!!
- Ahahahahaa... Ya anne o diyodu ya hep "kas ezilmesidir bu, kas ağrısıdır" diye. Ama biz inanmıyoduk ya. Ya anne sakın söyleme dinler dururuz artık. Ahahaha..
.
.
- Anne, Emrah'ı (kızkardeş) arayıp ben loserım desene!
- O ne demek?
- Hani ezik tipler var ya onlar için de kullanılıyor bu kelime. Sen ara söyle doktor bana "sen loser olmuşsun" dedi de anne hadi ya lütfen!
- (sırıtarak)Yok yok. Ben babana diyeceğim şimdi. "Bende loser hastalığı varmış" diye!
- Ahahaha ya anne yaa ahahahaa...
- Valla bak. Bu diyeceğim depresyonda son aşamaymış. Bundan bi adım sonrasında delirirmiş hasta diyeceğim ben O'na. Bu hastalara akdeniz güneşinde dinlenmek iyi gelirmiş diyeceğim ahahahaha...
- Ahahaha.. Annem sen nasıl bir bombasın anlamadım ki!
- Eziğim ben!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails