18 Kasım 2009 Çarşamba

Yatağımdaki Scrat!

Büyük yatakları çok severim.
Ama çoook severim.

Bir sebeple hep ertelediğim yatak büyütme operasyonunu geçen yıl gerçekleştirmiş ve 200*200 bir yatak almıştım.
Hatta sırf bu yüzden yatak odası o yatağın odası olmuştu.
Ama iyi olmuştu.
Ooooh istediğim gibi olmuştu.

Fakat Dila büyüyüp yatağından tek başına inmeye başlayalı beri..
Sabaha karşı hocaları takiben yatağa gelir oldu.
Usulca yanağımı öpüp koynuma girer oldu.
"Benim yatağım çok çirkin, büyük yatakta çok mutluyum." der oldu!
Aslında güzel de oldu.

Da..

Yalnız gelmiyor işte.
O yatakta sadece sevgili ve ben varken..
Artık Dila da var.
Ve Dila'nın oyuncakları...

Her gece en az bir oyuncak tepeleyip, bir diğeri tarafından tırmalanıyorum.

Dün geceki Scrat'tı.


Meşe palamuduymuşum gibi gece boyu beni kovaladı.
Neyse ki ona ah etmedim.
Tanrı cezasını Ice Age 3'de verdi çünkü. Scrat'a bir kız arkadaş verdi :)

Ama ben yine de, kinder sürpriz yumurtanın içine Scrat koyanı,
O kinder sürpriz yumurtayı bize denk getiren şansı,
Ben bunla yatıcaaam diye kıç yırttıran inadı,
Sevgiyle anıyorum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails