10 Kasım 2009 Salı

ekşi sözlük


Ben istemedim ilk başlarda. O teklif etti :)

Ne arasam, ne gugıllasam çıktı karşıma "beni seç, beni seç" diye.
Literatürleri talan edip bulamadıklarımı sunduğunda seçmiştim zaten.

Gerçekten iddia ettiği gibi kutsal bilgi kaynağımken,
Kuduruk eğlence kaynağım oldu.
Hayatıma bi dolu "ne güzel"ler kattı.

Hayalini kurup da çıkamadığım yolculuklara onlarla çıktım.
Dünyanın anasını üç kuruşa onlarla sattım.
Her adımın öncesini ve bir de sonrasını hesaplamaya çalışırken,
Bazen her şeyi akışına bıraktım.

Saygı duymayı,
Kabul etmeyi,
Küfür etmeyi,
Tepine tepine gülmeyi,
Döke saça içmeyi,
Hunharca eleştirilmeyi,
Pamuklarla sarılmayı onlardan öğrendim.

Çıplak ayakla toprağa basmak gibi onlarla beraber geçirilen zaman...
Yılansı fare çocukların hepsine selam!



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails